La primera hora, ha estat dedicada a acabar tot allò que teníem començat
Ana F: L'Ana ha realitzat la superfície del Pentòmino, està feta a partir d'una base de metacrilat forrat amb goma eva, també ha acabat de decorar el cubell del SuperSix, la base del SuperSix
Gemma: La Gemma ha pogut acabar totes les peces de fusta del SuperSix, finalment hi hauran 24 peces
Pentòminos acabat
L'Anna pintant les peces
Anna C: L'Anna avui ha pogut acabar de pintar amb l'ajuda de totes quatre, les peces del Pentòminos, realitzades amb cartró ploma, mesurades amb 5cm per cada costat, i tallades mil·limètricament, les hem pintat amb retoladors
Mónica: La Mónica ha pogut acabar les dues taules magnètiques, realitzades amb una caixa d'un joc antic, pintada de vermell per dins, El camí està fet amb palets de fusta de colors, pompons i filferro amb pèls... per altra banda hem iniciat una nova proposta, que en el següent blog podreu veure...
BRAINSTORMING: Avui comencem realitzant una pluja d'idees. Han sorgit aquestes idees: - Cub de rubik (amb formes geomètriques) - Bombolles de sabó amb diverses formes - Seriacions amb infants (altura, amplada) - La simetria - Llargades - 3 en ratlla gegant - Lògica i lògica a l'inversa - Quantitats - Simetria amb materials com cartulina, feltre o corxo - Jocs númerics Cub de l'Anna fet a ma Cub de l'Anna fet a ma
IMPLEMENTACIÓ A L'ESCOLA GERMANS CORBELLA: La implementació a l'escola Germans Corbella ha estat genial!! Els infants de P5 han gaudit molt de totes les activitats, les que més han cridat l'atenció han estat les d'aigua, tant la roda d'aigua com el circuit han sigut el TOP de la implementació, s'han mullat però s'ho han passat d'allò més bé!! Sobretot en aquestes dues activitats hem interactuat molt amb els infants perquè tenien curiositats sobre com funcionaven totes dues activitats i nosaltres hem respòs amb altres preguntes per tal de que ells mateixos responguessin a aquestes preguntes. El pentòmins no ha estat gaire rellevant i només dos nens han passat pel racó i han muntat una mica l'estructura. Al Twister han estat per parelles i trios i amb l'ajuda de l'Anna que els hi ha posat una corda a la ma dreta, han pogut jugar millor ja que hem vist que al principi els hi ha costat una mica. El circuit magnètic també ha tingut
IMPLEMENTACIÓ MIL•LENARI: Aquesta tarda hem fet la implantació a l’escola Mil•lenari. Ha estat l’últim dia que presentem les activitats del bloc matemàtic. Degut al mal temps només hem tret la roda d’aigua i hem deixat només el circuit per tal de que no es mullaren molt. Per altra banda a diferència de la setmana passada, aquest cop els infants s’han diversificat més pels racons, jugant així a la majoria de jocs presentats. Fem un anàlisi de cada joc: Respecta el circuit magnètic, han realitzat l’activitat d’allò més bé Amb el cub de rubik hem tingut un problema, i és que alguns nens del primer grup l’han trencat així que pel següent grup l’hem tret. Cap infant a pintat amb els retoladors, si que li donaven voltes Amb el Twister hi hagut molta participació, i els dos grups han jugat bones estones amb ell
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada