SEGONA HORA DE DILLUNS 08/04

SEGONA HORA DE DILLUNS 08/04:

Volem explicar les noves propostes matemàtiques per realitzar en aquest Atelier...
Primer de tot ja que implementarem aquestes activitats de cara a final de maig, i ja farà bon temps, hem decidit incorporar activitats d'aigua, on puguin treballar les mates de forma indirecte a través de continguts matemàtics relacionats amb l'aigua, la quantitat, com es mesura la quantitat d'aigua, el pes de l'aigua...etc

Aquestes són les dues propostes afegides:




En aquesta primera imatge podem veure com a través d'un circuit d'ampolles per on passa l'aigua fins arribar al cubell de baix, els infants poden transportar l'aigua amb galledes 




En aquesta segona imatge gràcies a l'aigua que hagin agafat podran omplir més o menys el molí de vent


Avui hem començat a pintar la fusta on aniran subjectades les ampolles (encara hem de decidir si seran ampolles o altres materials) i al llarg dels pròxims dies iniciarem la segona proposta 






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

BRAINSTORMING

IMPLEMENTACIÓ A L'ESCOLA GERMANS CORBELLA

IMPLEMENTACIÓ AL MIL·LENARI